بانک توسعه صادرات ایران
   
 
    • درباره بانک
    • اداره روابط عمومی و بین الملل

      1. اجرا، هدایت و راهبری نظام ارتباطات برون سازمانی و رسانه‌ای.

      2. برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مختلف و کارشناسی به منظور تعمیق ارتباط مستمر و نظام‌مند با رسانه‌ها در جهت انعکاس اخبار و رویدادها، گزارشات و مطالب مختلف مرتبط با برنامه‌ها و فعالیت‌های بانک.

      3. برنامه‌ریزی، اجرا، هدایت و راهبری و مدیریت برنامه‌های عمومی نشست مدیران و کارشناسان با اصحاب رسانه‌ها و انجام کلیه فعالیت‌های مرتبط شامل دعوت از اصحاب رسانه، ثبت و ضبط آنها، آماده سازی پیش نیازهای محتوایی و موضوعی مرتبط و فضا سازی رسانه‌ای پس از آن.

      4. بررسی و برنامه ریزی برای اتخاذ مؤثرترین راهبردهای تبلیغاتی به منظور ارتباط اثربخش با مراکز، نهادها و کانونهای تصمیم سازی و تصمیم گیری (اعم از مجلس، دولت و ...).

      5. برنامه‌ریزی و اقدام به منظور سنجش و ارزیابی و درک فضای حاکم بر رسانه‌ها و محافل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و سنجش افکارعمومی در ارتباط با بانک توسعه صادرات ایران و تدوین گزارشات لازم تفصیلی و مدیریتی.

      6. اقدام در جهت اطلاع از شایعات و اخبار کذب منعکس شده در رسانه ها درباره بانک و بخش‌ها و فعالیت‌های مختلف آن و تهیه پاسخ‌های مناسب و ارسال به رسانه‌های مربوطه و پیگیری انعکاس پاسخ‌‌ها.

      7. ایفای نقش سخنگویی و پاسخگویی و اعلام مواضع، سیاست‌ها و برنامه‌های بانک در خصوص مسائل مختلف با رسانه‌ها،‌ مردم و سایر مراجع و محافل ذیربط برحسب نیاز و ضرورت.

      8. ارتباط و تعامل موثر با روابط عمومی¬های موسسات و نهادهای مؤثر در صادرات و توسعه فرهنگ صادراتی، خوشه های صادراتی، اصناف، اتاقهای بازرگانی و سایر انجمن های مردم نهاد.

      9. برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های مورد نیاز به منظور گرد‌آوری و ثبت وضبط تمام مطالب و محتوای منتشر شده در رسانه‌های جمعی به صورت روزانه یا دوره‌ای.

      10. انجام تحقیقات میدانی به منظور نیازسنجی و امکان سنجی تبلیغاتی برای شعب بانک با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی، موقعیت، ظرفیت صادراتی استان و رتبه هر یک از شعب بانک

      11. برنامه‌ریزی، پیگیری و انجام هماهنگی‌های لازم به منظور پخش تولیدات رسانه‌ای نظیر فیلم‌ها، کلیپ‌ها، تیزرها و آگهی‌های تبلیغی و فرهنگی و ... در رسانه‌ها.

      12. برنامه‌ریزی، ‌پیگیری و انجام هماهنگی‌های لازم تهیه کلیه طرح‌های گرافیکی، بنرها و آگهی‌ها و فرم‌های عملیاتی که در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

      13. انتشار بروشورهای اطلاع رسانی، کتابجه های راهنما، گزارش سالانه بانک، کارتهای ویزیت و سایر اقلام اطلاع رسانی.

      14. انجام تمام فعالیت‌های مرتبط با مدیریت سایت‌ها و پایگاه‌های خبری واطلاع‌رسانی، خبرگزاری‌هاو نشریات و مجلات غیر تخصصی (عمومی) وابسته به بانک.

      15. انجام تمام فعالیت‌های مربوط به دبیرخانه همایش‌ها، کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها و گردهمایی‌های مرتبط با بانک.

      16. حضور در نمایشگاههای تخصصی به منظور انجام فعالیتهای تبلغاتی و اطلاع رسانی.

      17. برنامه‌ریزی، تهیه و توزیع کلیه اقلام تبلیغاتی بانک.

      18. ایجاد و به روزرسانی آرشیو سمعی _ بصری بانک.

      19. مدیریت فعالیت‌های فرهنگی بانک و ارتباط با دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور و انتشار ویژه‌نامه‌های مناسبتی و طراحی و اجرای ملزومات فرهنگی بانک.

      20. برگزاری جشن‌ها و مجالس به مناسبت‌های مختلف برای کارکنان و همچنین تهیه و ارسال پیام‌های تبریک و تسلیت و صدور اطلاعیه‌های لازم بر حسب ضرورت برای کارکنان.

      21. تهیه، تدوین و پیشنهاد برنامه¬ها و فعالیت¬های برون مرزی غیر مالی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بانک در عرصه های بین المللی و اجرای برنامه های مصوب.

      22. جمع‌آوری اطلاعات، پیشنهاد خط‌مشی‌ و برنامه‌های مربوط به روابط و همکاری‌های بین‌المللی (غیرمالی)، منطقه‌ای و دو یا چند جانبه بانک با سایر کشورها و سازمان‌های بین‌المللی و مدیریت اجرای برنامه¬های مذکور.

      ویرایش دی ماه 95