بانک توسعه صادرات ایران
   
 
    • درباره بانک
    • اداره راهبری سیستم ها و زیر ساخت

      1. راه اندازی، پشتیبانی و نگهداری سیستم‌های مربوط به IT (بجز پایگاه‌های داده).
      2. تعریف کاربران و تعیین حقوق و سطوح دسترسی در سیستم‌های اطلاعاتی، ارتباطی، تجهیزات کامپیوتری و سخت‌افزارهای پشتیبان مطابق سیاست‌های تدوین شده.
      3. مستند سازی کلیه اقدامات انجام شده برای شناسایی و رفع مشکلات ارجاع شده.
      4. دریافت درخواست‌ها و ارایه گزارش‌های بهبود و ارتقای سیستم‌های اطلاعاتی (بجز پایگاه‌های داده) و ارجاع به معاونت توسعه فناوری‌های نوین، پس از ارزیابی اولیه.
      5. بکارگیری مکانیزم‌های مناسب برای مدیریت سیستم‌های اعلام خرابی، مدیریت عیب یابی و تامین اقلام مورد نیاز برای وظایف پشتیبانی از سیستم‌های مربوط به IT (بجز پایگاه‌های داده).
      6. ارزیابی کیفی و مدیریت عملکردی پایگاه داده و همچنین پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی پایگاه داده.
      7. اجرای برنامه‌های تست پایگاه داده‌ها برای تشخیص خطاها و بروز تغییرات.
      8. برنامه‌ریزی و انجام عملیات ذخیره، تهیه پشتیبان از داده ها و عملیات بازیابی اطلاعات.
      9. نصب، یکپارچه‌سازی، نگهداری و به‌روزرسانی پایگاه‌های داده‌ای بانک و همچنین پاک‌سازی، صحت‌سنجی و یکپارچه‌سازی داده‌های بانک.
      10. ارایه پیشنهادهای لازم برای انجام اصلاحات، بهبود عملکرد و ارتقای سیستم های اطلاعاتی به معاونت توسعه فناوری‌های نوین.
      11. راه اندازی، نگهداری و پشتیبانی (شامل تشخیص، عیب یابی، رفع نقص و تعویض قطعات معیوب) سیستم‌های ارتباطی، تجهیزات کامپیوتری، سخت‌افزارهای پشتیبان و سیستم عامل.
      12. بررسی و تامین نیازهای خرید، تعمیر، جایگزینی و یا ارتقای سیستم¬های ارتباطی، تجهیزات کامپیوتری، سخت‌افزارهای پشتیبان، پایانه‌های حضوری بانکداری الکترونیکی و سیستم عامل کاربران زیر نظر معاونت توسعه فناوری‌های نوین.
      13. دریافت، بررسی، پیگیری، مستندسازی گزارش‌های مربوط به مشکلات سیستم‌های ارتباطی، تجهیزات کامپیوتری، پایانه‌های حضوری بانکداری الکترونیکی و سخت‌افزارهای پشتیبان از واحدهای بانک و برنامه‌ریزی برای رفع آنها.
      14. دریافت درخواست‌ها و ارایه گزارش‌های بهبود و ارتقای سیستم‌های ارتباطی، تجهیزات کامپیوتری، پایانه‌های حضوری بانکداری الکترونیکی و سخت‌افزارهای پشتیبان و ارجاع به معاونت توسعه فناوری‌های نوین پس از ارزیابی اولیه.
      15. بکارگیری مکانیزم‌های مناسب برای مدیریت سیستم‌های اعلام خرابی و همچنین مدیریت عیب‌یابی، تامین اقلام مورد نیاز برای وظایف پشتیبانی از سیستم‌های ارتباطی، تجهیزات کامپیوتری، پایانه‌های حضوری بانکداری الکترونیکی و سخت‌افزارهای پشتیبان.

      ویرایش دی ماه 95