دوایر اجرای مصوبات و امور عمومی
- تنظیم دستور جلسه کمیته اعتباری مرکز و هماهنگی جهت برگزاری جلسات کمیته مذکور.
- ارایه مستندات و مصوبات کمیته اعتباری و ارایه پیشنهاد به هیات مدیره جهت تصمیمگیری و ابلاغ مصوبات اعتباری به شعب.
- ایجاد پروندههای جدید مشتریان با هماهنگی کارشناسان.
- انجام کلیه امور مربوط به اموال مدیریت و ادارههای تابعه آن مطابق با ضوابط و مندرجات "دستورالعمل فرآیندهای تخصیص، حفظ نگهداری، واگذاری و اسقاط اموال منقول بانک".
- انجام کلیه امور دفتر و دبیرخانه (ثبت مکاتبات وارده و صادره، پاسخگویی تلفنی، ابلاغ بخشنامهها و اطلاعیههای آموزشی و غیره درون مدیریت اعتبارات، تنظیم جلسات مدیریت و ...)
- پیگیری دستورات کتبی تا حصول نتیجه و اتخاذ تدابیر لازم در امر نظارت و پیگیری امور ارجاعی.
- تنظیم و هماهنگی جهت برگزاری جلسات، دیدارها و مستندسازی و تدوین گزارش از آنها.
- برنامهریزی و اتخاذ تدابیر مقتضی به منظور ایجاد نگهداری آرشیو صوتی، تصویری، عکس و اسلاید.
- ارایه اطلاعات بخشنامهها و اطلاعیههای مربوط به امور پرسنلی.
- طبقهبندی و ساماندهی اسناد جهت استفاده هر یک از واحدهای زیرمجموعه مدیریت، دستگاههای نظارتی و ... .
ویرایش دی ماه 99