بانک توسعه صادرات ایران
   
 
    • درباره بانک
    • گروه کارشناسی کنترل پروژه و تضمین کیفیت

      الف) مدیریت و کنترل پروژه
      1. تهیه و تدوین متدولوژی مدیریت پروژه.
      2. تهیه، تدوین و پیاده‌سازی روال‌ها، استانداردها، سیستم‌های پشتیبان و ارزیابی پروژه.
      3. توسعه و به روزرسانی روش‌ها و ابزارهای مورد استفاده در کنترل پروژه.
      4. توسعه و مدیریت ساختار شکست کار (WBS).
      5. ارایه جدول زمانبندی پروژه‌های فناوری اطلاعات.
      6. تعریف وظایف و مسوولیت‌ها برای پرسنل پروژه‌ها متناسب با حجم فعالیت و محدوده تعریف‌شده.
      7. مدیریت متمرکز و یکپارچه کلیه پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات.
      8. نظارت بر میزان و کیفیت فعالیت‌های انجام شده در پروژه‌ها.
      9. سنجش عملکرد افراد و دستاورد پروژه‌ها در مقایسه با مبناها و معیارهای تعریف ‌شده .
      10. بازنگری و ارایه پیشنهاد بهبود مستمر در حوزه مسایل مدیریتی و کنترل پروژه‌ای.
      11. برنامه‌ریزی بودجه پروژه‌ها ‌و مقایسه هزینه‌های انجام شده با آن.
      12. تهیه گزارش‌های پیشرفت فیزیکی و هزینه‌‌ای پروژه‌ها و ارایه به ریاست مرکز.
      13. تهیه و تنظیم اسناد مربوط به تحویل پروژه‌ها، نظیر صورتجلسه‌های تحویل موقت و دایم.

      ب) تضمین کیفیت
      1. حصول اطمینان از کلیه فرآیندهای مرتبط در حوزه فناوری اطلاعات از جمله طراحی معماری، برنامه‌نویسی و ... .
      2. تدوین و تعریف الزامات کیفیت و به‌روزرسانی فرآیندهای مرکز.
      3. برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی و نظارت بر کلیه فعالیت‌های مرکز.
      4. برگزاری ممیزی داخلی فرآیندهای مرکز و ارایه گزارش آن به ریاست مرکز.
      5. ارایه گزارش‌های ادواری از فعالیت‌های مرکز و واحد کنترل پروژه و تضمین کیفیت به ریاست مرکز.

      ویرایش دی ماه 95