بانک توسعه صادرات ایران
   
 
    • درباره بانک
    • بیانیه سطح توافق خدمات

      تارنمای بانک توسعه صادرات ایران امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات، نظرها و مشارکت مردمی را برای شما مراجعین گرامی فراهم نموده است.

      بیانیه سطح توافق خدمات
      توافق نامه سطح خدمات تارنمای بانک توسعه صادرات ایران (edbi.ir) به شرح ذیل است.
      تارنمای بانک توسعه صادرات ایران امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات، نظرها و مشارکت مردمی را برای شما مراجعین گرامی فراهم نموده است.
      در قسمت «ارتباط با ما» علاوه بر بخش مشاوره بانکی و صادراتی امکان ارتباط با دفتر مدیرعامل، اداره روابط عمومی و بین الملل، مدیریت امور بازرسی، حراست، وجود دارد. علاوه نیز بخش پرسشهای متداول جهت استفاده بازدیدکنندگان از وب سایت قرار داده شده است .
      به محض ثبت پیام یا درخواست، و ایجاد کد پیگیری، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
      تارنمای بانک توسعه صادرات ایران بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
      زمان از دسترس خارج شدن وب سایت بانک توسعه صادرات ایران از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.
      تمامی تغییرات و بروز رسانی های وب سایت بانک توسعه صاردات ایران بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در پایان روزهای تعطیل انجام خواهد شد.