بانک توسعه صادرات ایران
   
 
    • درباره بانک
    • دایره بررسی عملکرد شعب

      1. ارزیابی عملکرد شعب در خصوص وضعیت منابع، مصارف، سود یا زیان و مطالبات غیرجاری به صورت ماهیانه.
      2. ارایه گزارشات لازم در جهت بهبود عملکرد شعب تابعه و یا ارایه گزارشات خاص حسب نیاز (مانند گزارش بازدیدهای ادواری).
      3. انجام بازدیدهای ادواری از شعب به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف،‌ فرصت‌ها و تهدیدها.
      4. تسهیم سالیانه اهداف شعب بر اساس اهداف کمی مصوب در هیات مدیره بانک و تعیین میزان دستیابی به آن.
      5. تعامل با ادارات هماهنگی امور شعب و بازاریابی، به منظور تسهیل دستیابی به اهداف مورد نظر واحدهای ذی‌ربط.
      6. کنترل ادواری جذب منابع و مصارف شعب جهت کنترل و مقایسه با عملکرد دوره‌های گذشته آنها و یا مقایسه عملکرد شعب با یکدیگر.
      7. ایجاد و نگهداری بانک اطلاعات آمار و عملکرد شعب و تامین نیازهای آماری ادارات مدیریت امور شعب و بازاریابی بر حسب امکانات موجود‌.
      8. همکاری و هماهنگی در انجام امور مربوط به تدوین و اجرای طرح رتبه‌بندی و درجه‌بندی شعب با مدیریت امور برنامه‌ریزی و بهبود روشها بر اساس مدل مصوب و ارایه پیشنهادهای لازم در این خصوص.
      9. شناسایی شعب برتر بانک در حوزه‌های مختلف عملکردی در صورت لزوم (جهت استفاده مراجع ذی‌صلاح درون‌ و برون ‌‌سازمانی).
      10. برگزاری جلسات اتاق فکر و هم‌اندیشی شعب با مدیران ستادی بانک و پیگیری موضوعات مطروحه و مصوبات جلسات مذکور.